środa, 10 kwietnia 2013

Walka - refleksja na trzy dni



*
„Błogosławiony Pan – Opoka moja, On moje ręce zaprawia do walki, moje palce do wojny.
On moim wiernym sprzymierzeńcem i warownią moją, osłoną moją i moim wybawcą,
moją tarczą i Tym, któremu ufam, On, który mi poddaje ludy.
O Panie, czym jest człowiek, że masz nad nim pieczę,
Czym syn człowieczy, że Ty o nim myślisz?” (Ps 144, 1-3)

Przypomnij sobie walki różnego rodzaju, jakie toczysz obecnie. Kim jest Bóg dla Ciebie, kiedy walczysz? Kim Ty czujesz się wobec Boga, kiedy walczysz?

** 
„Na koniec bądźcie mocni w Panu – siłą Jego potęgi. Przyobleczcie pełną zbroję Bożą, byście mogli się ostać wobec podstępnych zakusów diabła. Nie toczymy bowiem walki przeciw krwi i ciału, lecz przeciw Zwierzchnościom, przeciw Władzom, przeciw rządcom świata tych ciemności, przeciw duchowym pierwiastkom zła na wyżynach niebieskich” (Ef 6,10-13)

Przypomnij sobie walki różnego rodzaju, jakie toczysz obecnie. Z kim i o co walczysz? Skąd czerpiesz siłę do walki?

*** 
„Wszystko bowiem, co z Boga zrodzone, zwycięża świat.
Tym właśnie zwycięstwem, które zwyciężyło świat, jest nasza wiara.
A któż zwycięża świat, jeśli nie ten, kto wierzy, że Jezus jest Synem Bożym?” (1 J 4, 4-5)

Przypomnij sobie walki różnego rodzaju, jakie toczysz obecnie. Co nazwał(a)byś w nich zwycięstwem? W jaki sposób chcesz osiągnąć te zwycięstwa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz