niedziela, 20 stycznia 2013

Uczestniczki o warsztatach

Zamieszczamy tu fragmenty informacji zwrotnej. Tylko te pozytywne :) bo sugestie dotyczące zmian bierzemy poważnie pod uwagę, i wprowadzamy modyfikacje podczas kolejnych edycji.


Cieszę się, że mogłam spotkać i poznać nowe osoby, materiały fajne, pytania dla mnie trudne, żeby odpowiedzieć na nie od razu. Super błogosławieństwo Panem Jezusem!
***
Dla mnie inspirujący pomysł oparcia się na kobiecych postaciach z Biblii.
***
Dla mnie zaskakujące i miłe było wprowadzenie przez prowadzące atmosfery bliskości, kobiecości.
***
Cieszę się, że to było w rezultacie kameralne spotkanie, myślę, że w większej grupie nie mogłybyśmy się tak dobrze poznać, wypowiedzieć i posłuchać. Gratuluję wartości nawiązywania kontaktu, pomysłu spotkania i tematu przewodniego.
***
Bardzo fajne jedzenie, kawa i czas na pogaduchy. Dobry pomysł z Mszą i adoracją.
***
Cenne – postawienie w nowych sytuacjach z nowymi ludźmi (projekt, gra). Dla mnie ciekawe doświadczenie. Zobaczyłam w sobie nowy sposób reagowania, którego nie znam.
***
Bardzo mi się podobało:
– kartki z logiem i tematem
– długopis z tematem
– przykłady z waszego życia
– bardzo dobre jedzenie (zwykle spotykałam się z suchymi ciastkami, blee...)
– bardzo fajne materiały, cieszą mnie pytania do przemyśleń
– korzystanie ze wszystkich mediów (wielu) –» film, słowo
***
Bardzo mi się podobało prowadzenie warsztatów. Atmosfera, którą wprowadziłyście, jest/była ujmująco sympatyczna, ciepła i sprzyjała otwarciu.
Podobało mi się, że podeszłyście do tych warsztatów profesjonalnie (kartki, długopisy, materiały, teczki) oraz różnorodnie (rysowanie, gra, film).
Podobała mi się wasza otwartość na dyskusję oraz chęć rozmowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz